PDA

View Full Version : Tilslutning af PC til TV

Sven Løntoft
10-21-2012, 11:43 AM
Jeg har købt et TV, 5000 series og vil tilslutte min PC. Da der ikke er HDMI udgang fra computeren bruger jeg et VGA kabel. Jeg har indstillet til VGA i menuen på TV'et, men der kommer ikke noget billede, når jeg f.eks. starter en film på PC'en. Der står "ingen videoforbindelse" på skærmen. Er der andre indstillinger på TV'et, eller hvordan tilslutter jeg ellers min PC. Håber nogen kan hjælpe.

Vh SVen

Philips - Benedickte
10-22-2012, 12:23 PM
Jeg har købt et TV, 5000 series og vil tilslutte min PC. Da der ikke er HDMI udgang fra computeren bruger jeg et VGA kabel. Jeg har indstillet til VGA i menuen på TV'et, men der kommer ikke noget billede, når jeg f.eks. starter en film på PC'en. Der står "ingen videoforbindelse" på skærmen. Er der andre indstillinger på TV'et, eller hvordan tilslutter jeg ellers min PC. Håber nogen kan hjælpe.

Vh SVen

Hi Sven.

First of all, welcome to this forum.
As this is a English speaking forum, please edit your post into English.

Regarding what you are experiencing, I would advise you to take a look at this guide (http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=40PFL5507T%2F12&dct=FAQ&faqview=1&new_tmpl=1&refdisplay=C26_MTV_LCD_E_TV550_QAC_91685&refnr=0091685&scy=SE&slg=AEN).

Please also make sure you have the latest software version installed on you TV (93.0). This can be found on the support page of your TV.

Best regards,
Benedickte