PDA

View Full Version : TV 32PFL4017, comprei a menos de 15 dias, não consigo assistir travou tudo

Marcos Arnaldo
10-28-2012, 12:29 AM
Como faço para destravar minha tv? Não funciona nada. TV com menos de 15 dias em uso. Modelo 32PFL4017. Desde já agradeço a atenção e ajuda.

Philips - Benedickte
10-31-2012, 01:28 PM
Como faço para destravar minha tv? Não funciona nada. TV com menos de 15 dias em uso. Modelo 32PFL4017. Desde já agradeço a atenção e ajuda.

Hi Marcos.

Could you please edit your post and translate into English as this is an English speaking forum?

Please update to the latest software on your TV. You can find this on the support page.

Thank you.

Best regards,
Benedcikte

Manuel
10-31-2012, 01:53 PM
Não se percebe muito bem o que queres dizer......
Não liga? O led não acende? O comando remoto não actua? Sem imagem?
Se gtem menos de 15 dias, é melhor trocar por outro na loja, ou pedir assistencia tecnica.
(I do not understand what you mean ......
Do not power on? The LED does not light? The remote control does not work? No picture?
If Tv got less than 15 days, it is better to change by other in the store, or ask for service.)

Something like this:
"TV 32PFL4017, with less than 15 days, I can not watch Tv, seams to be lock

How do I unlock my tv? Does not work nothing. TV less than 15 days use. Model 32PFL4017. thank´s for the attention and help."

Manuel
10-31-2012, 01:57 PM
Forum em Inglês, usa o Google para traduzir.
English forum use google for translate.

http://translate.google.pt/#pt/en/

Philips - Benedickte
11-01-2012, 12:47 PM

Olá, Marcos.

Por favor, encaminhe seus dados de contato através do fórum da Philips Brasil, que colocaremos um dos nossos técnicos em contato com você.
Você pode nos contatar através do link: http://www.supportforum.philips.com/br/forum.php

Benedickte