Ik heb een Philips 5.1 home cinema HTS8562 3D Blu-ray iPod/iPhone-dock.
Sinds het begin kan ik geen update uitvoeren. Niet via een online verbinding en niet via een gedownloade versie via een usb-stick. Ik heb dit vorig jaar al gemeld aan Philips support en ik heb toen een USB stick toegestuurd gekregen met een update, maar ook dat lukt niet. Ik ondervind ook problemen om de juiste instellingen voor elkaar te krijgen met het geluid. Veel te veel echo-achtig geluid i.p.v. echt real sound met mooie effecten.
Heeft iemand tips om dit toch voor elkaar te krijgen. Reboot via DVD of..??????. Of echt retour Philips. Ik ben er nu na ruim een jaar gedoe (Aankoopdatum: 25-01-2013) helemaal klaar mee.

-----

I have a Philips 5.1 Home theater HTS8562 3D Blu-ray iPod / iPhone dock.
Since the beginning, I can not update. Not through an online connection and not via a downloaded version via a USB stick. I have already reported to Philips support this last year and I have been sent as a USB stick with an update, but it does not work. I also have problems to get the sound in the correct settings. Far too many echo-like sound instead of real sound with really nice effects.
Does anyone have tips still managed to get this. Reboot via DVD or ..???. Or return Philips. I am now after a year hassle (Purchase Date: 25-01-2012) done with it.