-
01-10-2014, 09:51 AM #1
- Level
- 1
- Thanks
- 0
- Thanked 0 Times in 0 Posts
Smart TV op HMP7001 lukt niet
Gisteren de HMP7001 gekocht. Aansluiting verliep goed maar verbinding met Smart TV lukt niet. Al veel gegoogled en verschillende oplossingen geprobeerd maar helaas: geen verbinding mogelijk.
Configuratie:
Modem: Tele2 (Davolink 2020)
Zowel bekabeld als draadloos geprobeerd
Ook DMZ geprobeerd (omzeilen firewall) maar ook dat werkte niet
Er schijnen problemen te zijn met dit modem maar sommige gebruikers lukt het wel.
Wie weet een oplossing
Alvast hartelijk dank voor reacties!
-
01-19-2014, 08:05 AM #2
- Level
- 1
- Thanks
- 0
Ik heb de HMP7001 sinds 20 december. Het heeft de eerste weken prima gewerkt maar sinds 8 januari heb ik dezelfde problemen gehad. Sinds afgelopen woensdag, 15 januari werkt SmartTV wel weer. De storing zat in NetTV van Philips en niet in het kastje zelf. Ik heb dit kastje met name gekocht om gebruik te kunnen maken van NetFlix. Die app geeft nu regelmatig problemen met de verbinding en die zijn alleen op te lossen door het kastje uit en aan te zetten en de app opnieuw te installeren. Heel irritant! Voor mij is dit kastje een opstapje naar een echte Smart TV en ik weet nu al dat dat zeker geen Philips TV gaat worden maar een Samsung.
-
01-19-2014, 09:38 AM #3
- Level
- 1
- Thanks
- 0
Ook ik heb sinds 15 januari ineens SmartTV. Het ligt dus niet aan de instellingen maar er gaat bij NetTV van Philips inderdaad wat fout. Hoop dat ze dit goed oplossen anders stappen mensen inderdaad over naar een merk wat wel werkt!
Similar Topics
-
HMP7001 problem
By Nuuq in forum TV Remote Control and Ambilight AppsReplies: 1Last Post: 11-12-2012, 08:43 AM
Bookmarks