Results 1 to 3 of 3

Topic: LivingColors

• Topic Tools
  • Display
  • Bookmark and Share
    New Member
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    Achievements:
    1 year registered500 Experience PointsNew Achievement!

Level
    7
    Thanks
    0

LivingColors

Hi,

Will MyRemote work with Living Colors lamps?

Thanks

Diamond Member
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 849
    Overall activity: 100.0%
    Achievements:
    Recommendation Second ClassTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points25000 Experience Points
    Awards:
    Posting Award

Level
    67
    Thanks
    112
    Hi,

no - because your Living Color lamps does not have WLAN :-) MyRemote connects to the TVs/BDPs via WLAN...

Toengel@Alex

New Member
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    Achievements:
    3 months registered250 Experience PointsNew Achievement!

Level
    3
    Thanks
    0
    KØB ALDRIG LAMER FRA PHILIPS..

Claus Øllegaard Andreassen
    Fårvang,
    4 Anmeldelser

20. juni 2012
    Virkelig uhørt langtrukkent reklamationsforløb

Har købt 4 ambilightlamper som alle havde store skrammer da de ankom fra Philips . Kontakt til Philips gik først godt Allan som sidder i kundeservice beklager og sender mig straks en ny sending. De havde fået billeder af lamper, 2 forskellige typer en rund og en trekantet model... Jeg modtager nu en ny sending igen.disse er desværre også alle med store skrammer og igen kontakt, lamerne er lavet i plast og er ganske enkelt ikke pakket godt nokkens. Nu sender de mig igen 4 nye lamper , men nu alle trekantede.hmm igen returnere jeg lamperne og modtager efter en tid de rigtige... Men gæt... Alle med store skrammer, skrammerne sidder nøjagtig samme steder på lamperne. Nu er jeg på tredje uge efter sidste kontakt så fanget i Philips's interne rod. Allan hos kundeservice siger at dem i Holland ikke svarer deres mail, og at jeg høre noget når der sker noget.. Jeg har agt at jeg gerne vil at de pakker mine lamper ud og laver en kontrol inden de sender mig dem, og så pakker dem ekstra godt ind.. Men umiddelbart er jeg fanget her Øv øv .. Allan gør umiddelbart hvad han kan men det lader til at selv cheferne hos Philips Danmark ikke har kompetence til at skubbe på sagen . Jeg vil aldrig anbefale at bruge jeres penge på deres living Color/ ambilight lamper. Jeg har købt for en formue da de er ret dyre, men hvad har jeg.. 4 skrammende lamper som jeg ikke kan få lov til at bruge indtil jeg får nogle fejlfrie.. Øv... Ca 7000 kr for noget interne rod..

info..

Jeg har stadigvæk ikke hørt noget fra Philips, det er som om at de prøver at trække tiden så lang tid at jeg giver op... Men de har jo mine lamper, og de har ikke ville betale mig for hele den lampeserie jeg har købt hos dem altså 5 stk. HOLD nu kæft det er dårligt.
    Philips i DK og i Holland kan ikke kommunikere.. ( der sker ikke noget siger de hos Philips Danmark) HVAD DÆLEN kan jeg bruge det til... Jeg har prøvet om jeg kunne komme til at tale med en overordnet... Det kan jeg heller ikke... Så min sag står STADIGVÆK stille... KØB ALDRIG PHILIPSLAMER.....

Claus Øllegaard Andreassen
    Opdatering... Igen igen igen... Philips har stadigvæk ikke løst problemet... de ringer konstant og spørger om jeg har sendt lamperne jeg havde.. Allan SKAL ringe til mig og spørge og det har han nu gjort flere gange selv efter at han har bedt om at få kvitteringen for afsendelsen af lamperne... PHILIPS ER EN FLOK TÅBER... Ihvertfald dem i Holland... Allan skal gøre hvad de siger.. Men der er ikke hul igennem "som han siger" Jeg håber nu snart at de tager sig sammen og indser at man ikke siger til kunden.. vi tror ikke at du har sendt lamperne... selv om kvitteringerne er sendt til dem...og at de har skrevet tilbage at de har modtaget kvitteringerne.. UGERNE går .. og vi er nu snart ude på 4 måneder... Jeg opdatere løbende siden..

Bookmarks