Bleuvoice,
Heb jij de code om in het servicemenu van je tv te komen? Anders heb ik deze wel voor je. In het servicemenu kan je exact terugvinden hoeveel errors je tv heeft. Wil je een terugkerend probleem oplossen, dan moet die errorbuffer leeg. Uiteraard mag je dat niet zelf doen ivm garantie etc, maar het is heel simpel. In het servicemenu kan je ook het protocol van je hdmi aansluitingen kiezen. De standaardspecificatie is dat hdmi arc altijd onder hdmi 1 zit. Wellicht is deze bij jou onder een andere hdmi aansluiting geselecteerd. In ieder geval is alles terug te vinden in het servicemenu. Als je de code wilt hebben, wil ik deze wel aan je mailen (als ik een mailadres van je heb).
Dan nog een ander advies. Vorig jaar heb ik mijn tv gekocht (46pfl9705). De eerste die ik gelverd kreeg ging continu rebooten. Ik heb een aantal dagen later een nieuwe gekregen zonder dit probleem. Het kan dus goed zijn dat alleen jou tv dit probleem heeft. Aangezien je nog volop in de garantie zit, moet je eisen dat je tv wordt vervangen of gerepareerd. Stel eerst vast of het niet aan je home cinema ligt. Bel naar philips en laat je home cinema ophalen, deze wordt dan nagekeken. Binnen enkele dagen heb je deze weer keurig terug. Kans is groot dat ze niets hebben kunnen vinden, was bij mij ook. Dan je tv ter reparatie of vervanging aanbieden. Je koopt geen dure tv die niet normaal te gebruiken is. Harde eisen stellen. Je tv moet gewoon normaal functioneren.
Succes.